Shop Mobile More Submit  Join Login
Economic Growth pg4 by Weland Economic Growth pg4 by Weland
page 1-->[link]
page 2-->[link]
page 3-->[link]

I'm not really satisfied with this page. :iconwthplz:
But anyway it's just a segue to the last page! :)
The last page is over here--->[link]
Add a Comment:
 
:iconkarkatvantaslover234:
KarkatVantasLover234 Featured By Owner Feb 7, 2014  Hobbyist General Artist
I roleplay and cosplay as Yao, and I tend to be very dramatic, and he is dramatic too. I even have an Ivan!!! I love Ivan!!! He/she is so awesome, we are dating. Just like Yao and Ivan are....... So yea. But you did a very good job, LOV IT!!!!!!!!!!
Reply
:iconfeatherwings1638:
FeatherWings1638 Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Writer
Yeah, China. You went overboard. You went WAAAAAAY overboard.
Reply
:iconweland:
Weland Featured By Owner Jun 21, 2013
I agree. He tends to exaggerate, the drama queen. :XD:
Reply
:iconfeatherwings1638:
FeatherWings1638 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Writer
Well, you learn something new every day.
Reply
:iconluna-veil:
Luna-Veil Featured By Owner Nov 4, 2009
I love Ivan's facial experssion! X'DDDD
Reply
:iconweland:
Weland Featured By Owner Nov 13, 2009
Hehe thank you!!
Reply
:iconluna-veil:
Luna-Veil Featured By Owner Nov 13, 2009
fuuu~ Youre welcome!
Reply
:iconnikolicious:
Nikolicious Featured By Owner Nov 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
AWWWWWWWWWWWWWWWWWw:heart: til here.....this page is made of awesome :iconawesomenessplz:im kinda scared of keep reading...:XD: i know vanya is gonna be rude! O.O :rofl::love:
Reply
:iconweland:
Weland Featured By Owner Nov 13, 2009
:lmao:
No not rude~ he was resisting it! It's Yao's fault this time! LOL!

And thank you!! >u<
Reply
:iconkarkatvantaslover234:
KarkatVantasLover234 Featured By Owner Feb 7, 2014  Hobbyist General Artist
P.s. The reason why I didn't put the exact sex of the person is because he/she said I can't.... So I'm not saying if it's a she or a he aru. Also, IVAN HAS MY PANDA ARU!!!! HE/SHE WONT GIVE HIM BACK ARU!!!! i want him back, i want panda back, aru. 
Reply
:iconnikolicious:
Nikolicious Featured By Owner Nov 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
haha poor yao! :heart:

no prob, hun! :love:
Reply
:iconkafka000:
kafka000 Featured By Owner Nov 4, 2009
You put page3 on you Rochu galley, makes me looking for it for quite a while... :3
Reply
:iconweland:
Weland Featured By Owner Nov 13, 2009
Thank you for telling me! =w= LOL.
I fixed it now. And there are now links to all pages in every submission for easy acces. ^u^
Reply
:iconanoesy:
Anoesy Featured By Owner Nov 4, 2009
lol I love it when Ivan's lifting Wang Yao <33333

cuuuute~~~ :heart:
Reply
:iconweland:
Weland Featured By Owner Nov 4, 2009
Yeah it's so cute isn't it! X3

Thank you! :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 3, 2009
Image Size
396 KB
Resolution
699×992
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,545
Favourites
82 (who?)
Comments
15
Downloads
28
×